Nyt sitten hieman HC angstausta. Puran agressioita tähän näppäimistöön ja itken vasten näyttöruuttua KOSKA:
-Haluun ehdottomasti muuttaa omaan kämppään tasan niinku NYT ja se ei oo mitenkään mahdollista koska on niin nuori etten saa ees töitä.
-Ketju poltan ja reubailen ihan liikaa, joku kaunis aamu löydän itteni saikulta makaamasta.
-Oon ihan tyhjän päällä, en tiiä yhtään mitä tekisin tän vuoden loppuun joten luultavasti päädyn vaan juomaan itteni hengiltä. Rakentavaa ja sivistynyttä käytöstä.
-Haluan pelastaa maailmaan mutta lista syistä "miksi en ikinä tule pystymään tekemään sitä" jatkuu loputtomiin.
-En muista millon oisin viimeks nukkunu kunnon yö unet siksi äskenki ku äiti valitti siitä että oon vähän tuuli ajolla just nyt aloin itkee. Eilen taas olin vähän liianki hilpee. Ja tällästä tää on ollu koko viime viikon. Mielialat saattaa heittelehtii laidasta laitaan vartissa ja useimmiten erittäin epäsopiva mielentila iskee just silloin pahimmalla hetkellä ja erittäin pahassa paikassa.
-Nyt on lauantai ilta ja haluun *ryybryyb* vaikka pitäs vaan olla helevetin onnellinen siitä että kerrankin ois mahdollisuus nukkuu, paitsi että tietenki koneella istuminen menee oman terveyden edelle aina.
-Bileet ois ihan lähimaastossa henkilön luona josta en pidä ja sekään ei varmaan erityisemmin oo muhun rakastunu koska ei se ees kutsunu mua virallisesti niihi bileisii vaikka ollaan tunnettu jo vaikka kuinka kauan. Sinänsä ei haittaa mut toisaalta ihan vitusta ku muut menee sinne ja mä istun kotona.
SITTEN seuraa ilon aiheita koska tuli just mieleen pari kiwaa juttuu:
-Mun isoveli menee maanantaina kattoo yhtä kämppää keskustasta johon se luultavasti muuttaa vuokralle muutaman kaverinsa kaa kimpassa ja kämppähän on just passeli norkoilu paikka mulle ku ei jaksa kotonakaa maata, wuhuU
-Porukat on joulun alla lähössä viikoks Sisiliaan ja jos ei isoveikkakaan asuu enää kotona nii koko talo = MUN, muahahaaa, bailabaila...
Edellä mainitut jutut ei kuitenkaan piristä mua koska ne liittyy enemmän tai vähemmän siihen että mun opiskelut menee jatkossakin mukavasti perseelleen... että tämmöstä tänään

"Go ahead PUNK make my day."