Että viime kirjoitus kerrasta vierähti tovi. Ei varmaan tule yllätyksenä että olen väsynyt ja kiireinen koulun takia. Mutta tänään on perjantai, vihdoinkin! Vkoloput tuntuu olevan ainoa syy elää nykyään. Silti tiedän että kolme päivää menee nopeasti ja ennen kuin huomaankaan istun maanantaina lopen uupuneena koulun penkillä. Ja koko päivän olen palloillut kahden vaiheilla: vaihdanko tänään viihteelle vai painun aikaisin petiin? Molemmat tulisivat kyllä tarpeeseeen mutta tulin siihen loppu tulokseen että vaikka perjantai-ilta on aina perjantai-ilta jään tänään kotiin leffa-, datis-, ja kaikin puolin lepo-iltaa viettämään, koska huomenna kuitenkin aijon mennä kaupunkiin med kompisar ja sunnuntai on kiireinen päivä. Jotenkin silti kyrsii istua koneella kun tietää että kaikki muut ovat vaikka missä ja kun muistelee viime perjantaita: ei kehumista, mut pakotettiin töihin! Muilta kuulin villejä tarinoita ekan koulu vkon päätöksestä sitten maanantaina ja tuli oikein ihana noulaif-fiilis. Huomenna nään kuitenkin onneksi ihmisiä ja sunnuntaina saan juosta paikasta toiseen pää kolmantena jalkana. Ja jossain välissä pitäisi krjastoonkin keretä ja lainata kirja äikän tuntia varten. Ajattelin vihdoinkin ottaa itseäni niskasta kiinni ja hommata käsiini Sofi Oksasen "Stalinin Lehmät" joka mun on pitäny jo pitkään lukea, en vaan oo ehtiny. Ongelma vaan on että vapaa-aika on kortilla ja kirja pitäis olla luettuna perjantaihin mennessä. Pikku hiljaa kyllä alkaa jo pänniä tämä kuiva kausi kaikesta vettä vahvemmasta ja erityisesti tupakasta. Ei mulla mitään varsinaisia niksejä oo mut ois vaan kiva jos ois pahan päivän varalle toppa tallessa. Erityisesti koulussa kesken päivän tulee usein sellanen olo että ei helvetti nyt muuten maistuis. Ennen sain yhen kaverin tutulta kaiken mikä tarpeeseen tuli mut nyt se kaveri asuu muualla enkä viiti puolituntemattomalle aikuiselle immeiselle soitella randomisti. Yritin nakittaa itteni jonkun seuraan jolla on suhteita, eipä onnistunu. Monta kertaa oon meinannu ostaa itekkin mutta oishan se nyt aika noloa jos kysyisivät papereita. Eniten kuitenkin pelkään jo tulevaisuuden varalle: mä kuitenkin oon kaikkia mun kavereita nuorempi, sillon kun ne pääsee baarin ja muualle, meenkö yksin puskaan pussi kaljalle? tai vielä parempi, joittenki ylä-aste ikästen kupille käymään? heh.. joo, oikeesti ei oikein naurata... Nyt mä varmaan kuitenkin keksin jo parempaa tekemistä kuin datistelu eikä se nukahtamistakaan mitenkään helpota jos istuu koneella monta tuntia putkeen ennen nukkumaan menoa, joten nyt kirjaa lukemaan, kävelylle? C ya