yhyhyhyy... Koeviikko alkaa virallisesti HUOMENNA! apua... Täks päiväks ois pitäny kirjottaa vapaa valintainen teksti luovan kirjoittamisen kurssille -joka muuten on ihan sairaan hyvä kurssi ja mahtava opettaja!- mutta arvatkaa kolmesti muistinko. Mulla oli jopa hatara visio siitä minkälaisen tekstin kirjoittasin mutta kun ei niin ei sitte. Hiukka ärsyttää. Oon niin kujalla kuin olla voi kaikissa aineissa joista tulee koe ja musiikin kurssiltakin oon ollu poissa niin paljon että joudun tekee jotain lisätehtäviä että saan ees sen kurssin suorittettuu. Juuri nyt kuuntelen Emilie Simonia ja ah miten ranska kuulostaa ihanalta. Harmi vaan että mä lusmu en jaksanu yrittää opiskella ranskaa ja keskeytin sen kurssin. Sääli. Järkyttävää miten paljon kahvii mä juon joka päivä. Kuppi koko vaan kasvaa enkä nyt puhu rintaliiveistä. Nytki mulla kourussa tollanen 50 cl ämpäri kahvi kuppina. Joskus muinoin join vielä normaaleista kupeista mutta nyt kofeiini addiktio on niin paha että pakko suurentaa annosta että saa ittensä aamulla yhtään mihinkään. Ja jälleen kerran mä revin itteni sängystä ylös huonosti nukutun yön jälkeen puol kuudelta vaikka koulu alkaa klo 9:30. Noh, ehdimpä istua koneella rauhassa, vaikka mesessäkään ei ole sattuneesta syystä ketään online. Kuuntelempahan sitten musiikkia. Eilen piti taas ottaa yhteen porukoitten kanssa ja makasin puol yötä hereillä miettien pääsisinkö mä mitenkään muuttamaan kotoa pois jo ens vuonna. Oon nimittäin huomannu ettei kauan odotettu lukio elämä taidakkaan sopia mulle niin hyvin. Siks mä oon aatellu vaihtaa amikseen ja opiskella kosmetoligiksi. Se on sellanen ammatti joka on aina ollu lähellä sydäntä. Mutta opiskelu paikan saaminen nyt on niin helevetin vaikeeta. Jos haluun kosmetoligiks nyt mun pitää muuttaa Jyväskylään. Edes Kuopiossa ei tainnu olla vapaita paikkoja. Nyyhkis. Mun porukoilla ei olis mitään muuttamista vastaan mutta ei ne toisaalta halua sitä rahoittakaan joten jos haluun lentää pesästä saan hoitaa sen urakan ihan omillani. Ja mun tuloilla ei kyllä kovin kummosia asuntoja vuokrailla. Voisin varmaan muuttaa johonki kenkälaatikkoon. Mutta sen pitemmittä kirjoitteluitta tällä kertaa hej på dej.
-Why Am I Mr Pink?-